Informacje ogólne Twoje
wyzwania
Wywiad żywieniowy Aktywność fizyczna Pytania pomocnicze

1.Informacje ogólne

Informacje ogólne

Podaj swój wiek i wymiary. Zaznacz cel, jaki chcesz osiągnąć oraz określ czas, jaki możesz poświęcić na treningi. Zostaw swoje dane i adres email, abym mógł skontaktować się z Tobą i omówić szczegóły współpracy.





MężczyznaKobieta



TAKNIE
Utrata wagi
Modelowanie sylwetki - wyrównanie proporcji
Obniżenie poziomu tłuszczu - rzeźbienie sylwetki
Przyrost siły
Poprawa stanu zdrowia
Przygotowanie do zawodów

2.Wyzwania

Wyzwania

Zmiana nawyków to prawdziwe wyzwanie. Zaznacz, na jakie problemy możemy natrafić podczas wdrażania planu zmian. Cierpisz na bezsenność, a może podjadasz słodycze w ciągu dnia? Na co powinienem zwrócić uwagę, planując Twoje posiłki i treningi?


TAKNIE
Mam problem z zasypianiem
Podjadam miedzy posiłkami
Podjadam w nocy
Rano ciężko mi wstać z łóżka
Pije dużo kawy
Chroniczne zmęczenie
Problemy ze skupieniem się
Częste problemy z trawieniem, wzdęcia
Nie lubię jeść zimnych posiłków
Suche jedzenie mnie przeraża – muszę mieć alternatywy sosów
Mam problem z trzymaniem dużej ilości wody pod skórą
Mało piję
Alkohol
Lubię i podjadam słodycze
Źle się czuje po spożyciu produktów węglowodanowych
Słabo trawię większe ilości tłuszczy
Mam problem z trawieniem mięsa
Inne (Wypisz)

3.Wywiad żywieniowy

Wywiad żywieniowy

Szczegółowy wywiad żywieniowy to podstawa dobrej diety. Przed jej ułożeniem chciałbym poznać Twoje preferencje żywieniowe i dowiedzieć się, które produkty lubisz, a których nie tolerujesz, bo np. cierpisz na alergie pokarmowe bądź po prostu Ci nie smakują.


1.Zaznacz, które źródła białka akceptujesz w swojej diecie.

TAKNIE
Wołowina
Wieprzowina
Ryby chude
Owoce morza
Białe mięso (kurczak , indyk)
Mięso tłuste (np. boczek, karkówka, tłusta wołowina)
Tłuste ryby (Łosoś, makrela)
Jajka
Ser kozi
Odżywki białkowe

2. Zaznacz, które źródła węglowodanów złożonych akceptujesz w swojej diecie.

TAKNIE
Ziemniaki
Słodkie ziemniaki (Bataty)
Ryż (biały, jaśminowy, brązowy, paraboliczny)
Płatki owsiane, jaglane
Kasza jaglana, gryczana
Komosa ryżowa
Pieczywo żytnie, orkiszowe
Wafle ryżowe

3. Zaznacz, które źródła tłuszczy akceptujesz w swojej diecie.

TAKNIE
Oliwa z Oliwek
Olej Lniany
Olej kokosowy
Mleczko kokosowe
Avokado
Oliwki
Żółtka jaj
Orzechy (nerkowce, brazylijskie, włoskie)
Inne:

4. Dodatki

Czy chcesz, aby któryś z poniższych produktów znalazł się w Twojej diecie? Dodam je do planu żywieniowego, jeśli uznam, że są niezbędne lub będą stanowiły dobre urozmaicenie posiłków.

TAKNIE
Grzyby
Jogurt, Kefir
Ser Parmezan

4.Aktywność fizyczna

Aktywność fizyczna


1. Prowadzisz siedzący tryb życia? Wykonujesz pracę biurową lub jeździsz samochodem? A może w pracy dużo się ruszasz i dźwigasz ciężary? Określ, jak wygląda Twój dzień, abym mógł obliczyć dokładne zapotrzebowanie kaloryczne Twojego organizmu.

TAKNIE
Praca w biurze – siedząca większość dnia
Jeżdżę autem
Tryb siedzący, ale sporo chodzę
Spędzam większą część dnia na nogach
Praca fizyczna
Inne:

2. Chciałbym, aby pory posiłków były jak najlepiej dopasowane do Twojego trybu życia. Ciężko wyrobić w sobie dobre nawyki, gdy regularne spożywanie posiłków stanowi nie lada wyzwanie. Zaznacz, jak często jesz (lub możesz jeść) w ciągu dnia, a ja wezmę to pod uwagę podczas układania diety.

TAKNIE
3 razy dziennie
4 razy dziennie
5 razy dziennie

3. Zaznacz, ile czasu w ciągu tygodnia możesz poświęcić na trening. Określ też, czy oprócz rozpisanego przeze mnie treningu, chcesz uprawiać inne rodzaje aktywności fizycznej, takie jak spacery czy ścianka wspinaczkowa.

TAKNIE
Brak aktywności
Spacery
Trening siłowy 2x tygodniowo
Trening siłowy 3x tygodniowo
Trening siłowy 4x tygodniowo
Trening siłowy 5x tygodniowo
Dodatkowa aktywność w ciągu tygodnia (ile i jakie)

5. Pytania pomocnicze

Pytania pomocnicze

Jeszcze tylko jeden krok dzieli Cię od rozpoczęcia nowego stylu życia. Odpowiedz na kilka dodatkowych pytań, które pomogą mi dobrać odpowiedni trening i dietę, idealnie dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań.


1. Twoje ulubione produkty żywieniowe
Napisz, jakie są Twoje ulubione produkty. Dodam je do diety, jeśli tylko uznam, że wpisują się w plan racjonalnego żywienia i nie są szkodliwe dla zdrowia.


2. Jak wygląda Twoja obecna dieta?
Napisz, jak wygląda Twoja obecna dieta, ile kalorii dziennie spożywasz i jak bardzo angażujesz się w planowanie posiłków. Jeśli nie trzymasz się żadnej konkretnej diety, napisz, co znalazło się na Twoim talerzu w ciągu ostatnich 2 dni.


3. Przedstaw swój obecny plan treningowy
Określ, ile razy w tygodniu ćwiczysz i jaką aktywność fizyczną najczęściej wybierasz. Jeśli nie uprawiasz żadnego sportu ani nie chodzisz na spacery, też mi o tym napisz. Dzięki temu będę mógł lepiej dobrać poziom trudności planowanych treningów.


4. Przeciwwskazania żywieniowe
Cierpisz na alergie pokarmowe, chorujesz przewlekle, masz problemy z układem pokarmowym? Jakich produktów żywieniowych nie tolerujesz? Koniecznie mi o tym napisz, abym mógł wyeliminować je z Twojej diety!


5. Przeciwwskazania treningowe
Masz za sobą przebyte kontuzje? Borykasz się z problemami układu mięśniowego, stawowo-kostnego, immunologicznego lub hormonalnego? Czy istnieją inne przeciwwskazania, które mogą wykluczyć niektóre formy aktywności fizycznej z planowanego treningu?


6. Problemy zdrowotne, zażywane leki
Opisz swój ogólny stan zdrowia, a także wszelkie problemy zdrowotne, które mogą mieć istotny wpływa na plan żywieniowo-treningowy. Wiele chorób wyklucza niektóre produkty z diety lub pewien rodzaj aktywności fizycznej, dlatego pamiętaj, aby skrupulatnie opisać wszystkie dolegliwości oraz zażywane leki.


Dziękujemy za wypełnienie ankiety

Do formularza dodaj zdjęcia swojej sylwetki (z przodu, z tyłu i z boku).
Plan żywieniowo-treningowy będzie gotowy w terminie pięciu dni roboczych od momentu przesłania formularza.

-Pozycja przodem
-Pozycja bokiem
-Pozycja tyłem

Im szybciej dostanę informację, tym szybciej ułoże plan dla Ciebie